.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

LG G3

 

2013 را می‌توان سال رستاخیز LG دانست. این کمپانی که گفته می‌شد همواره زیر سایه‌ی سامسونگ حرکت می‌کند، توانست در 2013 با معرفی سه محصول کلیدی Optimus G Pro، G2 و Nexus 5، نظر خیلی از طرفداران دنیای تکنولوژی را از سامسونگ، سونی و HTC، به سمت خود بکشاند به‌طوری‌که G2 توانست عنوان برترین گوشی هوشمند سال را از بسیاری از منابع تخصصی دنیای تکنولوژی به خود اختصاص دهد. موفقیت فراتر از انتظار G2 باعث شد تا انتظارات از این کمپانی کره‌ای به‌شدت افزایش یابد و در نیمه‌ی اول سال 2014، یک سونامی از شایعات مربوط به مدل بعدی G2، دنیای تکنولوژی را در برگرفت! اما ششم خردادماه امسال، کره‌ای‌ها در مراسمی اختصاصی از ابر گوشی جدید خود با نام G3 پرده‌برداری نمودند. G3 به معنای واقعی یک ابر گوشی هوشمند سطح بالاست و تا دندان مسلح شده تا پشیمانی را در چهره‌ی کاربرانی که طی چند ماه گذشته، Samsung Galaxy S5، HTC One M8 و یا Sony Xperia Z2 را خریده‌اند، ایجاد نماید. با ورود این ابر گوشی به دیجی کالا، فرصتی یافتیم تا به نقد و بررسی آن بپردازیم. پس با دیجی کالا در نقد و بررسی LG G3 همراه شوید.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , ال جی - LG , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 8 تير 1394

 

جسارت شرکت سامسونگ در تولید گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ یا همان فبلت ها به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست. شرکتی که برای نخستین بار و در سال 2011 میلادی از نخستین فبلت سری نوت خود، به نام گلکسی نوت N7000 پرده برداشت. شاید تا قبل از رونمایی این محصول، کاربران چندان با واژه فبلت آشنا نبودند و این شرکت کره‌ای سامسونگ بود که به طور جدی مردم را با دسته‌ی جدید «فبلت‌ها» آشنا نمود. به واقع تولید گوشی 5.3 اینچی (و بزرگ‌تر از آن) در سال 2011 میلادی امری عجیب و غریب و مضحکه آمیز برای کاربران به حساب می‌آمد که سامسونگ با جسارت تمام دست به تولید آن زد و با انتقادات فراوانی از سوی شرکت‌های مختلف روبرو شد. اما اکنون یعنی در سال 2015 میلادی، نه تنها تولید چنین گوشی‌های بزرگی مسخره آمیز نیست، بلکه کاربران از این قضیه کاملا استقبال می‌کنند. مطمئنا شما هم در طول چند سال اخیر، از استقبال خوب و فروش فوق‌العاده‌ی گوشی‌های نوت سامسونگ باخبر شده‌اید. به واقع، این دلیل به تنهایی سبب شد تا شرکت سامسونگ به این راه درست خود ادامه دهد و خط تولید گوشی‌های نوت خود را به ایستگاه چهارم برساند. ایستگاهی که قرار است این شرکت به مدت یک سال در آن توقف نماید و فروش خوبی را از آن بدست آورد. سامسونگ گلکسی نوت 4 در دوازدهمین روز از آخرین ماه فصل تابستان سال 93 خورشیدی در شهر برلین و در طی مراسم جهانی IFA معرفی گردید. مراسمی که سامسونگ علاوه بر نوت 4، از گوشی پر سر و صدای دیگری به نام گلکسی نوت اج رونمایی به عمل آورد. حال این فرصت نصیب ما شد تا مروری کامل در مورد برترین فبلت همراه با قلم دنیا در سال 2014 داشته باشیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 8 تير 1394

 منبع دیجیکالا

 

 

 Samsung Galaxy S4

همراه زندگی

بالاخره پس از ماه‌ها حدس و گمان و شایعه، سامسونگ در واپسین روزهای سال 1391 از پرچم‌دار جدید گوشی‌های اندرویدی خود یعنی Galaxy S4 پرده برداری کرد. Galaxy S4 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ محسوب می‌شود و از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در آن نسبت به Galaxy S3 می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت‌تر، پردازنده قوی‌تر و دوربین بهتر اشاره کرد. حال پس از عرضه این گوشی به بازار، قصد داریم به نقد و بررسی آن بپردازیم. البته این گوشی در دو مدل با پردازنده هشت هسته ای و با پردازنده چهار هسته ای تولید شده است. پس از ورود آیفون 5 به بازار، اکثر کمپانی‌های رقیب شروع به انتقاد از اپل نمودند که چرا این آیفون نسبت به نسل‌های قبلی خود نو آوری و یا پیشرفتی نداشته است و در مجموع، متحول نشده است. حال می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا سامسونگ در پرچمدار جدید خود تحولی ایجاد نموده یا اینکه کمپانی کره ای نیز همانند اپل در جا زده است. پس با ما همراه باشید تا در نقد و بررسی پدیده جدید سامسونگ، آنرا بررسی نماییم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 5 تير 1394

صنعت بازی‌های ویدیویی اخیرا توانسته است دوربین‌های واقعیت مجازی را دوباره به یکی از فناوری‌های مورد بحث روز تبدیل کند. در حال حاضر سه شرکت بزرگ «سونی»، «والو» (Valve) و Oculus در حال ساخت دوربین‌های واقعیت مجازی برای خود هستند.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , گوگل - google , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 4 تير 1394

امروز «تیلور سوییفت» یکی از مشهورترین هنرمندان آمریکایی در نوشته ای سرگشاده به انتقادات مربوط به عدم پیوستنش به سرویس موسیقی اپل میوزیک پاسخ داد.


این هنرمند مشهور و محبوب آمریکایی که نفوذ فراوانی در میان نوجوانان و صنعت موسیقی غرب دارد، از عدم انتشار آخرین آلبوم موسیقی خود با نام 1989 بر روی سرویس استریمینگ موسیقی اپل دفاع کرده است. 

وی در گذشته نیز تمامی آلبوم‌هایش را از سرویس موسیقی اسپاتیفای به دلیل آنچه که وی حق امتیاز پایین این سرویس می‌دانست، بیرون کشیده بود.

اپل رابطه بسیار نزدیکی با هنرمندان موسیقی دنیا دارد و در سرویس آیتیونز این تجربه موفق ثابت شده است. با این حال به نظر می‌رسد شرایط سرویس استریمینگ این شرکت چندان به مذاق هنرمندان خوش نیامده است.

ادامه خبر در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اپل - Apple , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 1 تير 1394

 

 

مقدمه : بررسی تخصصی دیجیکالا

مانند همیشه که معرفی و ارائه‌ی گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی اس، سر و صدای زیادی را در بین مردم و علاقه‌مندان به تکنولوژی در سرتاسر دنیا ایجاد کرده بود، این بار نیز گوشی سامسونگ گلکسی اس 5، شور و شوقی خاص را در میان مردم ایجاد کرده است و تمام نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده تا همگان را از این بابت شگفت زده نماید. گلکسی اس 5 که حدودا یک ماه پیش در طی مراسم Unpacked 5 معرفی شد، پنجمین ستاره از کهکشان درخشان سامسونگ به شمار می‌رود. در واقع تعداد کثیری از مردم از جمله مردم ایران از ماه‌ها پیش، چشم انتظار این سوگلی سامسونگ بوده‌اند و حالا این گوشی بعد از گذشت تنها یک ماه پس از رونمایی جهانی آن، برای اولین بار در ایران رونمایی شد که مسئولان دیجی کالا به خوبی هر چه تمام‌تر این رویداد مهم را پوشش دادند و هم اکنون این گوشی در سایت دیجی کالا آماده‌ی فروش می‌باشد.
سامسونگ در جدیدترین گوشی خود یعنی گلکسی اس 5 تمام قسمت‌ها و ویژگی‌های آن را ارتقا داده است. این تغییرات شامل موارد زیر می‌باشد: چیپ ست سریع‌تر، صفحه نمایش بزرگ‌تر، تعدادی حسگر جدید و خاص مانند حسگر ضربان قلب و حسگر اثر انگشت، گواهینامه IP67 و دوربین کاملاً بهبود یافته. اما مشکلی که در سری‌های قبلی گلکسی اس سامسونگ دیده می‌شد و کاربران از وجود آن ناراضی بودند، همچنان در گلکسی اس 5 هم به چشم می‌خورد. سامسونگ در به‌کارگیری بدنه‌ی پلاستیکی در گوشی‌های خود همچنان وفادار بوده است و بدنه‌ی اس 5 را هم پلاستیکی ساخته است! اما شاید این بار پلاستیک به کار برده شده در این گوشی رضایت کاربرانش را بیش از پیش، یعنی بیشتر از پرچم‌داران سال‌های گذشته‌ی خود، جلب کند. همچنین قابلیت فیلم‌برداری به صورت 4K در این گوشی وجود دارد و ظرفیت باتری آن بیشتر شده است. لیست امکانات اس 5 همچنان ادامه دارد و با گفتن چند جمله نمی‌توان از پس دریای امکانات این غول کره ای برآمد.
در ادامه بررسی با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 30 خرداد 1394

 

نقد و بررسی Sony Xperia M4 Aqua توسط سایت دیجی کالا


از آغاز به کار واحد موبایل شرکت سونی تا کنون، مسوولان و طراحان این بخش سعی کرده‌اند تا گوشی‌هایی متناسب با تمام سلیقه‌ها و بودجه‌ها تولید کنند. دقیقا با همین هدف هم سونی سری‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند را طراحی و تولید کرده است. سری M سونی هم یکی از آن‌ها بود که تولیدش از سال 2013 با عرضه‌ی «سونی اکسپریا M» شروع شد. تمام گوشی‌های تولید شده در این سری میان‌رده محسوب می‌شوند. سونی در ادامه‌ی کارش تلاش کرد با تولید «اکسپریا M2 » به میزان قابل توجهی از نقاط ضعف‌ اکسپریاM  در بخش‌های تراشه و دوربین بکاهد. حالا هم با تولید «سونی اکسپریا M4 آکوا» (Sony Xperia M4 Aqua) مسیر تولید سری M را ادامه داده است. اکسپریا M4 میان‌رده، سخت‌افزاری مناسب در کنار بدنه‌ای زیبا و باریک دارد. هم‌چنین این گوشی در رده‌ی قیمتی بسیار مناسب وارد بازار خواهد شد تا توجه خریداران بیش از پیش به گوشی‌های سری M و به‌خصوص این گوشی جلب شود. نام گوشی و پسوند آکوا، ضدآب بودن M4 را متذکر می‌شود. این گوشی با توجه به پشتیبانی‌ از شبکه‌ی 4G در کنار دو سیم کارت به‌صورت هم‌زمان، می‌تواند انتخاب خوبی برای خریداران مشکل‌پسند باشد. 
در ادامه با نقد و بررسی سونی اکسپریا M4 با دیجی‌کالا همراه باشید. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سونی - Sony , ,
:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 30 خرداد 1394

 منبع بررسی تخصصی دیجی کالا

 

ام8 بعلاوه‌ی 20 مگاپیکسل

 
امسال تعداد زیادی از طرفداران HTC انتظار داشتند این شرکت که به مشتری‌مداری معروف است یک پرچم‌دار کم‌نظیر و بی‌نقص معرفی کند. سرانجام انتظار طرفداران HTC با برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا به پایان رسید و پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی در جریان مراسمی نه‌چندان جذاب که انتقادهای فراوانی را به‌همراه داشت، معرفی شد. مسوولان HTC تمام تلاش‌شان را به‌کار بسته بودند تا این مراسم به بهترین نحو برگزار شود؛ اما این مراسم در مقایسه با مراسم معرفی «آیفون 6» یا حتی «گلکسی اس6» حرفی برای گفتن نداشت. 
به عقیده‌ی بسیاری از طرفداران، آن‌چه HTC در مراسم معرفی گوشی جدیدش رو کرد، آن‌قدرها هم راضی‌کننده نبود؛ آن‌ها عملا با محصولی مواجه شده بودند که از روزها قبل در جریان تمام مشخصات سخت‌افزاری و شکل و شمایل‌اش قرار گرفته بودند. مسوولان HTC هم در مراسم‌ کاملا معمولی‌شان جوری از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کردند که گویی از قبل می‌دانستند استقبال مناسبی از این مراسم نخواهد شد؛ به همین خاطر هم به مراسم معرفی ساده‌ای بسنده شد و برای پررنگ‌تر جلوه دادن این مراسم تلاشی صورت نگرفت‌.
 
مدتی بعد از معرفی «ام9» (M9) زمزمه‌هایی به‌گوش رسید که شاید ام9 گوشی پرچم‌دار اصلی HTC نباشد. این گمانه‌زنی‌ها به دلیل معرفی «ام9 پلاس» (M9 Plus) درست چند هفته بعد از معرفی ام9به‌وجود آمده بود. این در حالی بود که معرفی دو پرچم‌دار در فاصله‌ی زمانی کم‌تر از یک ماه استراتژی‌ای نامتعارف از طرف شرکت‌های بزرگ تجاری از جمله HTC به‌شمار می‌رفت. به‌هرحال ام9پلاس با مشخصات کامل و به‌روز و حتی جنس بدنه‌ی بهتر معرفی شد تا جای این سوال برای طرفداران باقی بماند که پرچم‌دار اصلی HTC در سال 2015 گوشی ام9است یا ام9‌ پلاس؟
در روز معرفی ام9 پلاس، گوشی ام9 برای نقد و بررسی در اختیار دیجی‌کالا قرار گرفت
. با نقد و بررسی این گوشی با ما همراه شوید. 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , اچ تی سی - htc , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 29 خرداد 1394

سایت منبع دیجی کالا

شاهکاری در قاب چرمی (نقد و بررسی LG G4)

 
رقابت در دنیای پرچمداران گوشی‌های هوشمند دنیا هر روز داغ‌تر می‌شود و علاوه بر اپل و سامسونگ که با سهم بازار گسترده و محصولات متنوع خود طرفداران دوآتشه‌ای برای خود پیدا کرده‌اند، سایر تولیدکنندگان موبایل مثل HTC و LG و سونی هم در تلاشند تا با افزودن قابلیت‌های مدرن و هیجان‌انگیز، دل بخش بیشتری از خوره‌های تکنولوژی را به دست بیاورند.
LG در تمام این سال‌ها، هر چند هیچ‌گاه وسعت بازاری به اندازه‌ی رقیب هم‌وطن‌اش سامسونگ نداشت اما معمولا با محصولات شاخص و متفاوتی مثل سری شکلات توانسته بود مشکل‌پسندان متفاوت اندیش را با خود همراه کند. سامسونگ با بازارگرمی و تبلیغات استفاده از شیشه و فلز در محصولاتش، اپل با تبلیغات خیره‌کننده در مورد نرم‌افزار و سخت‌افزار هماهنگ و بی‌رقیب‌اش، هوآوی با قیمت‌های کم نظیرش و HTC با زرق برق طراحی‌های ظاهری و سنس‌اش به دنبال تحقق این مهم هستند. اما LG سعی دارد همه این موارد را یک‌جا باهم داشته باشد و آخرین و قدرتمندترین محصول خود را به بهترین نحو آماده رویارویی در ضیافت پرچم‌داران کند. 
گوشی G4، امید جدید LG برای فتح بازار گوشی‌های قدرتمند هوشمند، در روزهای ابتدای اردیبهشت ماه 1394 معرفی شد. در مراسم پرزرق و برقی که برای معرفی G4 برگزار شد، کره‌ای‌ها تمام تلاش خود را به کار بستند تا با نمایش انواع قابلیت‌های موجود در این گوشی به تمام دنیا بقبولانند که دوربین و صفحه‌ی نمایش G4 کیفیتی کم‌نظیر دارند که می‌تواند این گوشی‌ را با فاصله از سایر رقبای نامدارش قرار دهد.
تنها چند روز پس از رونمایی این گوشی، G4 در لابراتوار دیجی‌کالاست و سعی کرده‌ایم با بررسی دقیقی به راستی‌آزمایی ادعاهای LG بپردازیم. اگر شما هم در مورد این گوشی جذاب و شیک کنجکاوید با ما در این بررسی همراه باشید.
ادامه بررسی در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , ال جی - LG , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 28 خرداد 1394

 


 

باز هم به اواخر تابستان نزدیک شدیم و طبق رسم سال‌های گذشته اپل، در واپسین روزهای فصل گرم سال، با دستاورد جدید اپل در صنعت موبایل آشنا شدیم. یک مراسم شکیل برگزار شد و طی آن، اپل مانند سال گذشته دو گوشی را رونمایی نمود.
کیفیت ساخت انقلابی؟ دوربین 8 مگاپیکسلی؟ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر؟ NFC؟ خوب پس چه چیزی در این گوشی یک مزیت جدید برای آن ایجاد می‌نماید؟ این‌ها که اکثرا در محصولات 2 سال پیش سایر کمپانی‌ها حضور داشتند! آیا در سال 2014  باید از شنیدن این مشخصات شگفت‌زده شویم؟ یعنی باید باور کنیم که همه نوآوری‌های اپل با خاک‌سپاری استیو جابز، دفن شدند؟ اما نه، این نمی‌تواند پایان کار کمپانی‌ای باشد که عنوان باارزش‌ترین برند جهان را یدک می‌کشد. شاید دلیل اینکه ما هم در مورد محصولات ساخت اپل این‌قدر سخت‌گیر شده‌ایم، همین اعتبار نام اپل است. پس اجازه دهید بدون توجه به هر یک از این اعداد و ارقامی که از پیشرفت‌های محصولات جدید در کنفرانس‌های اپل اعلام می‌گردند، به بررسی پرچم‌داران امسال اپل بپردازیم و در آخر جواب این سوال را بدهیم که آیا آیفون 6 می‌تواند اپل را سربلند نماید یا خیر؟
 در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , اپل - Apple , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : سه شنبه 26 خرداد 1394

اگر به بازی‌های آنلاین تیمی علاقه دارید، بد نیست بازی BattleCry را تجربه کنید. نسخه آزمایشی این بازی از هم‌اکنون در دسترس بازی‌کنندگان قرارگرفته و با مراجعه به سایت battlecrythegame.com می‌توانید آن‌را تجربه کنید. البته این نسخه فعلا در استرالیا و نیوزیلند در دسترس عموم قرارگرفته و نسخه آزمایشی آن در پاییز امسال برای تمام منطقه‌ها در دسترس خواهد بود. البته برای اینکه بتوانید این نسخه آزمایشی را در پاییز تجربه کنید، باید از هم‌اکنون در سایت بازی ثبت‌نام کنید. اگر نسخه آزمایشی را تجربه کنید، آیتم‌ها و پاداش‌های ویژه‌ای دریافت خواهید کرد که در بازی اصلی قابل‌استفاده خواهند بود.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , معرفی نرم افزار و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394

مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer یا همان PES، یکی از پرطرفدارترین بازی‌‌های ورزشی بین طرفداران ورزش فوتبال به‌حساب می‌آید. بیش از 15 سال است که به‌طور مدام، سالانه یک قسمت جدید از این بازی محبوب به بازار عرضه می‌شود. تا قبل از سال 2007 میلادی و عرضه‌ی FIFA 08 (رقیب دیرینه‌ی PES در این سبک)، بدون شک این مجموعه بازی در نوع خود بهترین بود. اما پس از عرضه‌ی FIFA 08 و نوآوری‌های فوق العاده‌ی شرکت الکترونیک‌آرتز، PES دیگر نتوانست به جایگاه قبلی خود بازگردد. همچنین جدیدترین قسمت از این بازی یعنی PES 2015 هم بسیار نا‌‌ امید کننده ظاهر شد. در نتیجه شرکت Konami، سازنده‌ی این مجموعه بازی، همواره در تلاش است تا با عرضه‌ی یک عنوان متفاوت، جایگاه این بازی را از FIFA پس بگیرد.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , معرفی نرم افزار و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394

منبع بررسی تخصصی دیجیکالا digi kala

 

 

Samsung Galaxy S6

«پروژه‌ی صفر»؛ این عبارتی است که سامسونگ در سال 2015 برای توصیف جدیدترین پرچم‌دار سری «اس» (S) خود به‌کار برد. شرکت سامسونگ پس از تجربه‌ی تلخی که با پرچم‌دار سال گذشته‌ی خود یعنی «گلکسی اس5» داشت، تصمیم گرفت همه‌چیز را از نو شروع کند و روحی تازه به کهکشان سری اس بدمد. شاید قبل از ورود اس5 به بازار‌های جهانی، بسیاری از طرفداران سامسونگ تصور می‌کردند این همان پرچم‌داری است که سامسونگ با آن می‌تواند به اوج برسد. اما هیچ کدام از این پیش‌بینی‌ها با واقعیت همراه نشد و سامسونگ در زمینه‌ی فروش پرچم‌دار سری اس‌اش‌ سال کم‌فروغی را تجربه کرد. این اتفاقات باعث شد تا سامسونگ به فکر ایجاد تحولی بزرگ در پرچم‌دار بعدی‌اش بیافتد و حداقل این‌بار صرفا به اضافه کردن ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند در کنار قدرتمندتر کردن سخت‌افزار بسنده نکند.
«گلکسی اس6»، شش‌امین پرچم‌دار خانواده‌ی اس سامسونگ به‌شمارمی‌رود که در روز ده‌ام اسفند ماه سال 1393، در جریان ‌همایش MWC شهر بارسلونای اسپانیا، رونمایی شد. اگر بخواهیم در همین ابتدای کار خیلی خلاصه در مورد گوشی جدید سامسونگ سخن بگوییم، در یک کلام اس6 ورای سایر پرچم‌داران سامسونگ در پنج سال گذشته ‌است. تحولات ایجاد شده در پرچم‌دار سال 2015 سامسونگ آن‌قدر چشم‌گیر بوده که در مدتی کوتاه توانست نگاه کاربران زیادی ازجمله مخالفان این برند را به‌سوی خودش جلب کند. سامسونگ این بار نه از پلاستیک متخلخل برای ساخت بدنه‌ی گلکسی اس6 استفاده کرده و نه از پلاستیک شبه چرم. به‌جای این دو، سراغ ترکیبی از فلز و شیشه برای طراحی و ساخت بدنه‌ی پرچم‌دار جدیدش رفته؛ بدنه‌ای که تا این لحظه، کار کارشناسان حوزه‌ی تکنولوژی را در انتخاب خوش‌ساخت‌ترین و بهترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ، راحت کرده است.
از تولید این گوشی هوشمند خوش‌ساخت و باکیفیت، می‌توان به ذکاوت مدیران شرکت سامسونگ پی برد. سامسونگ به‌خوبی ‌پی برده بود که عصر قربانی کردن جنس بدنه به‌خاطر ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌سر آمده و این سیاست دیگر مخاطب چندانی ندارد و باید به ساخت پرچم‌داری روی آورد که در آن تعادل و توازنی منطقی‌میان کیفیت ساخت و امکانات جذاب وجود داشته باشد. گلکسی اس6 دقیقا مصداق همان سیاستی است که سامسونگ مدت‌ها در موردش سخن می‌گفت؛ سامسونگی که اکنون می‌تواند جدیدترین دست‌پخت‌اش را در جمع خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌ها و ‌مجهزترین پرچم‌داران ببیند
. با ادامه‌ی نقد و بررسی گلکسی اس6 در دیجی‌کالا همراه باشید.


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی